loading...

آس چارتر

بازدید : 0
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 11:50

جاهای دیدنی مشهد برای کودکان

شهر مقدس مشهد یکی از شهرهایی است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند، چه از لحاظ مذهبی و چه تفریحی و گردشگری می تواند بهترین گزینه برای سفر باشد. مشهد علاوه براین دارای امکانات رفاهی و گردشگری بسیار زیادی نیز می باشد، از رستوران های لوکس، هتل های لاکچری، پارک های تفریحی و ... که می تواند یک سفر شیرین و خاطره انگیز را برایتان رقم بزند، ازجمله این امکانات می ‌توان مراکز تفریحی و جاهای دیدنی مشهد برای کودکان را نام برد. در سفر بیشتر کودکان نیز مانند بزرگسالان علاقه ی زیادی به تفریح و سرگرمی دارند که شما می توانید کودکان خود را به این مکان های تفریحی که مخصوص کودکان است ببرید. در این مقاله آس چارتر قصد دارد مکان ها و جاهایی را برایتان معرفی کند که مناسب برای کودکان شما می باشد. آس چارتر به شما این امکان را به شما می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما چارتر تهران مشهد را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

بازدید : 0
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 12:07

مسیر دسترسی به غار بورنیک

غار بورنیک در حدود 120 کیلومتری تهران قرار دارد، برای رسیدن به غار بورنیک از مسیر تهران باید به سمت فیروزکوه رفته و در حدود ۱۰ کیلومتری شهر فیروزکوه به روستای هرانده خواهید رسید و از آن روستا با پیاده روی حدود 6 کیلومتر به سمت جنوب روستا و در حاشیه رود نمرود در یکی از دامنه‌ های کمتر شناخته‌ شده رشته کوه البرز به غار بورنیک خواهید رسید شما می توانید در روستا با کمک یک راهنما به غار به راحتی دسترسی داشته باشید. با تهیه بلیط هواپیما مشهد تهران در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

بازدید : 0
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 15:24

قایق سواری در سد لتیان تهران

قایق‌ سواری در سد لتیان یکی دیگر از جذابترین تفریحات در این سد زیبا می باشد، که حس فوق العاده ای دارد. می توانید با استفاده از قایق های اجاره ای ساعاتی را بر روی دریاچه سد لتیان به تفریح بپردازید و لذت ببرید. با تهیه بلیط هواپیما چارتر ارزان کیش تهران از سایت آس چارتر از تخفیفات و مزایای ویژه ای برخوردار شوید.

طبیعت گردی در سد لتیان تهران

یکی از بی نظیر ترین تفریحات در سد لتیان طبیعت گردی در این منطقه می باشد، که علتقه مندان زیادی را به سوی خود جذب می کند، جاذبه های دیدنی، پیاده روی، دوچرخه سواری و بازدید از جاهای دیدنی در اطراف این سد و چادر زدن و پیک نیک می تواند یک هروز خاص را برای شما در پیش دارد.

عکاسی در سد لتیان تهران

یکی از تفریحاتی که مورد علاقه همه است عکاسی کردن در طبعیت و مناظربکری است که دیدنشان شما را به وجد می آورد، سدلتیان و جاذبه های بی نظیرش شما را وا می دارد که به عکاسی و ثبت خاطرات خوب از این سفر و تفریح بپردازید.

بازدید : 0
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 11:15

دروازه قران شیراز

دروازه قران باقی مانده از شش دروازه های شیراز است که تا امروز باقی مانده ، دروازه قران در سال 1328 شمسی به دستور عضد الدوله دیلمی بنا شد.دروازه قران بعد از گذشت چندین سال دچار خرابی هایی شد اما در زمان کریم خان زند مجدد بازسازی و مرمت شد ، قرانی که مسافران از زیر ان عبور می کردند و به خط سلطان ابراهیم نوه شاهرخ تیموری نوشته شده است را در اتاقک بالای ان قرار دارند ، این قران اکنون در موزه پارس شیراز نگهداری می شود.

بازار وکیل شیراز

بازار وکیل در کنار مسجد وکیل به دستور کریم خان زند در وسط شهر بنا شد این بازار سرپوشیده از راهروهای بسیار طولانی ایجاد شده که در وسط بازار باهم تلاقی می کنند در محل تلاقی ان یک چهارسوق بلند با چهار کاروانسرا ساخته شده وجود طاقهای ضربی بکار رفته در معماری بنا از دلایل اهمیت بازار است این بازار با وجود گذشت سال های زیاد هم چنان سالم باقی مانده است برای بازدید از این بنای تاریخی کافی است بلیط چارتر تبریز شیراز خود را از سایت اس چارتر تهیه نمایید و از سفر کردن به شیراز لذت ببرید.

بازدید : 0
شنبه 22 ارديبهشت 1403 زمان : 14:07

-رستوران حاج غفور قشم

رستوران حاج غفور، از پرطرفدارترین و محبوب ترین رستوران‌های قشم به حساب می آید ؛ تا جایی که همواره مشتری‌های زیادی برای چشیدن طعم واقعی غذاهای جنوبی، به عنوان اولین انتخاب به رستوران حاج غفور فکر خواهند کرد . غذاهای دریایی تند و تیز این رستوران و همچنین قلیه ماهی خوش‌طعم آن، در میان مردم قشم زبانزد همه می باشد . علاوه بر قلیه ماهی لذیذ، شما می‌توانید بهترین خوراک‌ میگو جزیره را در منوی این رستوران عالی و خاص پیدا کنید. بلیط هواپیما تهران قشم خود را می توانید از سایت آس چارتر تهیه کنید.

حتی اگر یکی از افراد خانواده یا دوستانتان به غذاهای تند علاقه‌ای ندارد، این رستوران هنوز هم گزینه‌ مناسبی برای شما می باشد ؛ زیرا ، با گوشزد کردن این موضوع به پرسنل رستوران، غذایی باب سلیقه‌تان تهیه خواهد شد.

نکته منحصر به فرد رستوران حاج غفور، هماهنگی قیمت و کیفیت غذاهای این رستوران می باشد ، یعنی هزینه‌ای که برای ارائه خدمات و سرو غذا می‌پردازید کاملا منصفانه و منطقی می باشد .

علاوه بر این‌ها، فضای خانوادگی رستوران حاج غفور، محیطی آرام و دنج پدید آورده تا مهمانان بتوانند در محیطی مناسب همراه با خانواده عزیزشان غذایشان را صرف کنند. بنابراین اگر شما از طرفداران غذاهای دریایی هستید و قصد دارید در کنار عزیزانتان غذایی لذیذ میل کنید،آس چارتربه شما پیشنهاد می کند حتما رستوران حاج غفور را در لیست انتخاب های خود قرار دهید که یکی از بهترین رستوران های قشم می باشد .

آدرس رستوران حاج غفور قشم :جزیره قشم، بلوار خلیج فارس شرقی، جنب مسجد شیخ حاجی رمضان

2-رستوران قلعه قشم

در نزدیکی قلعه‌ پرتغالی‌ها، رستوران محبوبی واقع شده است که با الهام از معماری قلعه و در حاشیه سواحل نیلگون خلیج فارس بنا شده است را خواهید یافت. بر خلاف نمای رستوران قلعه، دکوراسیون داخلی آن بسیار ساده طراحی شده تا حس صمیمیت را به مهمانان این رستوران القا کند . چندان فرقی نمی‌کند که دریا را از پشت پنجره‌های بزرگ داخل رستوران تماشا کنید یا در فضای باز رستوران بنشینید و در نزدیکی ساحل غذای خود را میل کنید ، در هر صورت گوش سپردن به صدای امواج و تماشای عظمت دریا، لذت غذا خوردن را برایتان صد چندان خواهد کرد . آس چارتر یکی از بهترین مراجع ارائه کننده بلیط چارتر مشهد قشم می باشد.

شاید یکی از عجیب‌ترین و خاص ترین ویژگی‌های رستوران قلعه قشم را بتوان نداشتن منو کاغذی، در نظر گرفت ؛ چرا که منو در این رستوران، بستگی به صید صیادان در همان روز دارد، بنابراین ممکن است منو را به صورت شفاهی دریافت کنید ، پس خیلی تعجب نکنید. البته خیالتان راحت باشد که این رستوران بهترین غذاهای دریایی جزیره را برایتان سرو می کند ؛ غذاهایی همچون، خوراک کوسه، خرچنگ، خوراک ماهی مرکب، خوراک صدف و میگو و بسیاری غذای خوشمزه دیگه می باشد .

این رستوران که توسط افراد محلی اداره شده است که معمولا شب‌ها آماده‌ پذیرایی از شما و عزیزانتان می باشد و اگر در طول روز صید مناسبی نصیبشان نشود، رستوران را کلا باز نخواهند کرد که این موضوع باعت شده تا آوازه‌ کیفیت غذاهای رستوران قلعه، در سراسر جزیره بین همه افراد بپیچد. علاوه بر این قیمت غذاهای رستوران، نسبت به کیفیت و حجم غذا، بسیار منصفانه و مناسب می باشد .

آدرس رستوران قلعه قشم :جزیره قشم، میدان ولایت، جنب قلعه پرتغالی‌ها

3-رستوران خاله قشم

اصلا می‌شود به یکی از شهرهای جنوبی ایران سفر کرد و فلافل و سمبوسه جنوبی را امتحان نکرد؟در این مقاله اس چارتر به شما پیشنهاد میکند رستوران و فست فود سنتی خاله یکی از بهترین گزینه ها می باشد ،که یکی از آن مکان‌هایی است که می‌توانید در منوی آن، غذاهای خوشمزه جنوبی را هم برای خود پیدا کنید.

طعم لذیذ و خوشمزه غذاهای محلی همچون فلافل و سمبوسه و همچنین غذاهای دریایی سالمی مانند صدف، کوسه، عنکاس، ماهی مرکب، میکس کوسه و میگو و ماهی که در این رستوران، بیشتر ساندویچی یا به صورت سلف سرویس طبخ می‌شوند، تا مدت زیادی طعم آنها زیر زبانتان حس خواهد شد.

رستوران خاله در نزدیکی رستوران قلعه قرار گرفته است که تضاد بین این دو رستوران در نوع خود بسیار جالب توجه می باشد ؛ چرا که رستوران خاله، سالن پذیرایی ندارد ، اما این رستوران در محیطی دوستانه و صمیمی، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

غذاهای رستوران خاله قیمتی ارزان و به نسبت دارند؛ که این موضوع اصلا به معنی فدا کردن کیفیت در راه کمیت نیست. بنابراین در این رستوران می‌توانید انواع غذاها را در حجمی مناسب و در بالاترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت ممکن نوش جان کنید. گفتنی است که رستوران خاله هر شب از ساعت ۷ عصر تا ۱۰ شب از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

آدرس رستوران خاله قشم : جزیره قشم، جنب قلعه پرتقالی ها به سمت اتوبان، رستوران و فست فود سنتی خاله

4-رستوران نعیم قشم

رستوران نعیم در میان رستوران های معروف قشم از جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار است. پس از خوردن غذاهای ایرانی و غذاهای دریایی در این رستوران، متوجه تفاوت بسیار زیاد آن با دیگر رستوران‌ها خواهید شد. مرغ، انواع کباب‌ها، انواع خوراک‌ها، خورش قلیه ماهی، ماهی شیر، ماهی کبابی، استیک و در نهایت میگو پفکی از جمله معروف‌ترین غذاهای این رستوران عالی هستند.

غذاهای رستوران نعیم به صورت سلف سرویس سرو خواهند شد و قیمت غذاها کاملا معقول و مناسب می باشد . فضای بزرگ، دنج و راحت این رستوران در کنار غذاهای رنگارنگ، خوش‌طعم و خوش عطر و همچنین برخورد محترمانه پرسنل رستوران، مسافران را مجاب می‌کند تا حتی یک بار هم که شده به این رستوران بروید . استفاده از برنج هندی در کنار انواع کباب و خورش‌ها را شاید بتوان تنها ایراد و ضعف رستوران نعیم به حساب آورد.

رستوران نعیم برای وعده ناهار از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۵:۰۰ و برای وعده شام از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۴:۰۰ آماده سرویس‌دهی به مشتریان عزیز خود می باشد .

باتوجه به نزدیکی این رستوران به مرکز خرید خورشید، آس چارتر پیشنهاد می کند اگر پس از خرید به دنبال جایی برای صرف غذا و استراحت بودید ، رستوران نعیم که یکی از بهترین رستوران های قشم می باشد را فراموش نکنید.

آدرس رستوران نعیم قشم: جزیره قشم، میدان امامقلی خان، جنب شهرک ساحلی، طبقه همکف، پلاک ۹۸۵

5-رستوران الوند قشم

اگر درجزیره قشم به دنبال رستورانی برای برگزاری جلسات مهم یا مهمانی‌های خود می باشد ، رستوران الوند با طراحی شیک و لوکس، گزینه‌ی مناسبی برای شما به حساب می آید .

این رستوران داخل هتل الوند قشم قرار دارد و اگر از میان هتل های قشم, اقامت در این هتل را انتخاب کرده‌اید،از خوردن چند وعده غذایی در این رستوران اصلا پشیمان نمی شوید .

رستوران الوند ، به جز خوراک کوسه این رستوران و بشقاب میکس دریایی (ترکیب كباب شير ماهى، قليه ماهى، ميگو سوخارى و ماهى سوخارى) معروفش، از مهمانان خود با منویی متنوع اعم از انواع کباب‌ها، خوراک‌ها و غذاهای دریایی نیز پذیرایی می‌کند. شاید از نظر برخی افراد ، غذایی همچون خوراک کوسه در این رستوران، حجم کمی داشته باشد، اما به محض این که شروع به خوردن کنید متوجه خواهید شد که با همین مقدار غذا هم کاملا سیر خواهید شد.

رستوران الوند، در تمامی روزهای هفته به جز چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ هکر نست دایر می باشد و کارکنان رستوران با رویی باز از شما پذیرایی خواهند کرد. حتما به این رستوران سر بزنید که یکی از بهترین رستوران های جزیره قشم می باشد .

بازدید : 0
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 17:20

روستای کانلیکا، نمای زیبایی از استانبول قدیم

روستای کانلیکا، یکی از محله‌های قدیمی شهر استانبول است که هنوز همان رنگ و بوی قدیمی خود را حفظ کرده است و با استانبول قرن ۲۱ یک رنگ نشده. همین هم هست که این محله را که بالاتر از دومین پل بسفر قرار دارد جذاب‌تر می‌کند. می‌توانید عصری دلنشین را به قدم زدم در کوچه پس کوچه‌های این محله قدیمی با خانه‌های چوبی‌اش اختصاص دهید. در خیابان‌ها، مردمی را ببینید که درست مثل قدیم در مغازه‌های کوچک خواروبارفروشی، سلمانی‌ها و سبزی‌فروشی‌هایشان به کار مشغولند. بعد هم به کافه‌های ساحلی در این روستا بروید و از خوردن دسر مخصوصشان لذت ببرید. لبنیات این منطقه از خوشمزگی معروف است و بسیاری از گشدشگران ماست‌های خوشمزه کانلیکا را از این روستا برای سوغات می‌برند. در ادامه با آس چارتر، ارائه کننده بهترین بلیط ارزان چارتری تهران استانبول و بلیط هواپیما همراه باشید.

بازدید : 0
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 11:19

مناطق دیدنی کیش

در کیش انواع تفریحات و سرگرمی‌ها در بالاترین سطح کیفیت در دسترس شما می باشد . ساختار شهری مدرن و هتل‌های لوکس هم حس خوبی از سفر به کیش در ذهن شما باقی می‌گذارند. با این حال مناطق دیدنی کیش کمتر از تفریحات جزیره معرفی شده است. در این مقاله با آس چارتر همراه باشید تا به معرفی مناطق دیدنی کیش و عکس مناطق دیدنی کیش و مناطق دیدنی کیش در شب در خدمت شما عزیزان باشید.

برای رزرو بلیط هواپیما ارزان چارتر می توانید به آس چارتر مراجعه کنید

کشتی یونانی کیش

شاید یکی از معروف‌ترین مناطق دیدنی کیش کشتی یونانی باشد. کشتی یونانی داستان جالبی دارد. این کشتی ساخت کشورانگلستان و متعلق به یونان است، در سال 1345 در دریای کیش به گل نشست. از آن زمان یونانی‌ها خیلی تلاش کردند که کشتی زیبا و لوکس‌شان را نجات دهند. از این رو نفت کشتی تخلیه شد و خودش در جزیره کیش باقی ماند. تصویر کشتی یونانی کیش روی آب در زمان غروب آفتاب و البته شب‌ها بسیار زیبا و تماشایی است. مخصوصا اگر اهل عکاسی هستید، این منظره را از دست ندهید.

شما می توانید با دریافت بلیط هواپیما لحظه آخری مشهد کیش از این زیبایی ها بهره مند شوید.

بازدید : 0
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 14:56

امکانات مجموعه کاخ نیاوران

مجموعه کاخ نیاوران دارای امکانات زیادی برای رفاه حال گردشگران می باشد، از این امکانات می توان به: نیمکت هایی در محوطه، سرویس بهداشتی، نمازخانه، آبسرد کن، دو کافه رستوران و فروشگاه صنایع دستی اشاره کرد.

پوشش گونه های گیاهی در باغ کاخ نیاوران

باغ کاخ نیاوران در منطقه ای قرار دارد که آب و هوا بسیار مساعد و دلپذیر می باشد، حدود 80 درصد از پوشش گیاهی باغ نیاوران از درختان چنار کهنسال پوشیده شده است، همچنین درختان نارون، بلوط، گردو، توت و شاه‌تئوت، سپیدار، سرو، ماگنولیا، سیب، سولاق و… از دیگر درختان این باغ زیبا می باشد، همچنین از درختچه ‌های مختلف و گل‌های تزئینی، مینیاتوری و دائمی نیز در این باغ وجود دارد.

پوشش گونه های جانوری در باغ کاخ نیاوران

در باغ کاخ نیاوران همچنین انواع پرندگان زیبایی همچون دارکوب، گنجشک خانگی، مرغ مینا، سار، طوطی، شاه‌ طوطی، کلاغ ابلق، چرخ‌ ریسک نیزار، بلبل خرما، دلیجه، قمری و … می باشد، وجود این همه پرنده ی خوش صدا و زیبا بخاطر وجود درختان بسیار زیاد در این باغ می باشد.بلیط هواپیما اصفهان تهران را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

بازدید : 0
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 14:45

مسجد جامع سلطان قابوس

این مسجد توسط سلطان قابوس در سال 2001 ساخته شد و معماری بی نظیر این مسجد معماری اسلامی است.یکی از جذابیت های این مسجد حاصل هنر دست ایرانیان است که فرش دست باف ایرانی که ۱.۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ گره دارد و 24 تن است. این فرش به عنوان دومین فرش بزرگ جهانی شناخته می شود. اس چارتر یکی از بهترین مراجع ارائه کننده پرواز چارتری خارجی در مشهد می باشد.

وادی بنی خالد

یکی از بزرگ ترین وادی های شناخته شده و بزرگ جهان وادی بنی خالد است که معمولا در اخرهفته ها برای شنا به این مکان می ایند و شنا طرفدار زیادی دارد. در تمامی طول سال در این وادی اب همیشه برقرار است و جریان دارد. این وادی پر از استخرهای بزرگ اب است و تخته سنگ های زیادی دارد. جالب است بدانید یکی از بزرگ ترین غار ها به اسم غار مقل در این مسیر قرار گرفته است.

گودال بیماه

این گودال صدها متر عمق دارد و بر اثر خراب شدن یک صخره اهکی تشکیل شده است و دوساعت از مرکز شهر یعنی مسقط فاصله دارد. در این گودال، دکتر ماهی یا گارا روفا گودال بیماه وجود دارد که باعث می شود با رفتن بر روی پوست بیماران مبتلا به پسوریازیس خوب بشوند و از پوست انها تغذیه کند

بازدید : 0
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 12:21

13 نکته جالب و دانستنی درباره ی هواپیما!

هنگامی که شما می خواهید سفر کنید با هواپیما ممکن است شما کنجکاوی درباره ی هواپیما داشته باشید.در این مقاله آُس چارتر سعی دارد به شما نکاتی جالب و دانستی درباره ی هواپیما بدهد.

چرا گوشه های پنجره هواپیما گرد است؟

ممکن است این سوال اول نباشد اما نگران نباشید ما جواب این سوال را خواهیم داد. شرکت هواپیما سازی در اوایل دهه 1950 جت مسافربری تجاری دنیا را با نام comet ایجاد کرد.ساختن این هواپیما مانند اتفاق جالبی بود که قابل گنجایش نبود اما یک سال بعد هواپیمای comet میان اسمان و زمین متلاشی شد.در طی چند ماه دو هواپیمای دیگر هم دچار سانحه شدند.

مهندسان با تلاش و بررسی های فراوان به این مشکل پی بردند پنجره های هواپیما گوشه های نوک تیزی داشتند.نکته جالب در مورد هواپیما این است که در اطراف پنجره های هواپیما فشار بیشتری به وجود می اید و این فشار در طول پرواز بیشتر خواهد شد.برای همین تصمیم گرفتند پنجره های هواپیما را گرد بسازند.از زمانی که این تصمیم را گرفتند پنجره ها بسیار امن تر شده است.

چرا نوک بال های هواپیما خمیده است ؟

بخاطر اینکه در طول سفر فشاری که از سمت بالا به پایین وارد می شود کمتراز فشار وارد شدن از سمت پایین است.بخاطر جریان هوا که در نوک بال ها وجود دارد ینی جایی که فشار کمتر است انتقال می دهد.در گذشته نوک بال ها صاف بوده و این جریان هوا هواپیما را دستخوش تلاطم‌های هوایی شدیدی می‌کرد؛ بنابراین دانشمندان تصمیم گرفتند با خم کردن نوک بال‌ها به سمت بالا، از شدت تلاطم‌ها بکاهند، طول عمر بال‌ها را بیشتر کنند و در مصرف مقدار زیادی سوخت هنگام پرواز صرفه جویی کنند.برای همین باعث میشود ما سفر راحت تری داشته باشیم.آُس چارتر یکی از بهترین مراجع کننده بلیط چارتر هواپیما در مشهد می باشد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 204
  • بازدید کلی : 204
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی